2012 m. sausio 3 d., antradienis

Naktinėtoja

Naktis,visi jau sapnuoja dešimtą sapną , o aš lendu iš savo kmbario ir tyliai leidžiuosi laiptais  į virtuvę torto . Ir taip dažnai , juk aš naktinėtoja . Kai kurie man dažnai tai sakydavo tokiu balsu,lyg tai būtų blogai,bet man atrodo visai atvirkščiai . Tiesiog tas laikas po vidurnakčio man pats mylimiausias , nes tuomet man "užplaukia" kūrybiškos mintis , apetitas atsiranda ir norisi plepėt plepėt ir dar kartą plepėt ... Na man tiesiog patinka taip gyventi ! Nesvarbu kad visi jau miega , galiu paskambinti geriausiai draugei , kuri jau taip pat sapnuos dešimtą sapną , bet tikrai atsilieps , kad palaikytų man kompanija (vargšelė,savo miega dėl manęs aukoja) , galiu sukurti šimtus eilėraščių arba istorijų ar net sugalvoti pavedžioti šunį , tai tikrai ne problema , sugalvosiu ką veikti :)


  Saldžių sapnų Jums , as skubu , manęs tortas laukia .







  Saldžių sapnų Jums , manęs tortas laukia .