2012 m. vasario 14 d., antradienis

Hei hei hei ! Na štai , aš ir vėl rašau . Žinau , ilgai nerašiau , buvau pamiršusi ir t.t. , bet žinokit tikrai ne iš tingėjimo , tiesiog nebuvo laiko . Bet dabar aš čia ! Manau , kad rašysiu daugiau , nes juk artėja nerealiai smagus metų laikas - PAVASRIS ! Man asmeniškai tai nėra įsimylėjimo laikas , gal sakyčiau daugiau kūrybos . Ir šiaip jaučiamės tuo metu atsigavę kartu su gamta , gaiviai ir būname laimingesni matydam pirmuosius šiltesnės saulutės spindulius . Kaip laukiu , kuomet mane žadins ne žadintuvas , o saulė .. bent truputis saulės  ... Ir nuotaika visai kitokia , ir keltis lengviau būna . O dar kai kiekviena pavasario diena vis priartėjame prie pačio tobuliausio laiko - vasaros tai tada visai nerealus jausmas , tiesiog euforija apima laukiant tos svaiginančios vasaros .. Na , bet dabar dar reikia pavasario sulaukti :)
Dabar sėdžiu sau visiškai užsichillinus klausausi savo mylimos ikonos (na manau greit ji man tokia pataps) Lanos Del Rey ir jos tiesiog tobulo balso , geriu arbatą , susirašinėju su geriausia drauge ir darydama šiuos , tiesiog paprastus dalykus jaučiuosi smagiai . Taip ramu ir gera . Na o ketvirtadienį laukia megasuperbigparty su brangiausiu žmogumi (ne,aš negeriu ir nerūkau), bet nepasakosiu,labai daaaug rašyt čia , bet galiu pasakyt , kad nerealiai laukiu , bus tooobula ! Beje , tas brangiausias žmogus , turėjau omeny  geriausia draugė .
Taigi tiek šiandien . Pachillinkit ir Jūs , pasilepinkit vonioje , arba pasidarykite skanios arbatos , pasiklausykite muzikos ,kuri jus atpalaiduoja .

Iki , xo