2012 m. kovo 10 d., šeštadienis

Sveikučiai mielieji mano ! :* Labai visų pasiilgau ! Žinau , ilgai nerašiau .. Tikrai netingėjau , tiesiog turėjau labai daug darbų šią savaitę,daug susitikimų . Savaitė dėl tų darbelių tikrai nebuvo lengva , bet buvo joje labai fainų akimirkų , tokių , kokių niekada nepamiršiu . Supratau , kad tikrų draugų turėti yra labai didelė laimė , nors žinojau tai seniau , bet šią savaitę supratau , kad tai tiesiog viena didžiausių laimių , taigi džiaugiuosi gyvenime turėdama tikrų draugų , kuriems galiu skambint ketvirtą valandą ryto ir išsiverkt arba pasijuokt kartu . Apie tikras draugų savybes galėčiau rašyt visą dieną , bet dabar norėčiau ne apie tai . Mane veikia pavasaris . Labai . Mane labai veikia pavasaris . Ir aš net nežinau gerai čia ar kaip :D  Į dieną įsimyliu gal kokius dešimt kartų . Dar , nemanau , kad čia nuo pavasrio priklauso , bet labai daug pradėjau klausytis muzikos , tiesiog negaliu be jos gyventi , ji su manimi visur : vonioj , prieš miegą , einant iš mokyklos , darant namų darbus , skaitant . Ypač mane "pakylėjo" nauja , mano atrasta grupė iš Lietuvos , ji kuria pačią geriausią muziką pasaulyje , tikrą muzika . Mane jau užkniso juodai Rihanna , Katy Perry ir pan. su visom savo banalybėm , kurios sielai nieko neduoda . O vat mano mylimos grupės muzika tiesiog pakylėja siela , ją gydo . Euforija širdy . Nori verkt - verk , nori juoktis - juokis , štai kaip galima būtų apibūdinti . Tiesiog aukščiausio lygio muzika . 
Man jau tuoj tuoj prasidės vasaros manija . Aš jos taip laukiu , jau tieeeeeeeeek planų turiu !!! Ir jų tik daugėja.
Na šiandienai tiek , einu žiūrėt Gossip Girl , 
labanakt brangučiai . 



štai pirmoji nuotrauka šiame blogge iš asmneinio archyvo . Mano brangučiai draugeliai S ir R :*