2012 m. birželio 3 d., sekmadienis

Sveiki mielieji.
Ilgai nerašiau, žinau. Tačiau dabar aš čia! Praskriejo mėnesis su puse. Įvykių buvo daug : begalo nuotaikingų, linksmų, liūdnų ir ašarotų. Tačiau juk geri dalykai visada yra stipresni ir jie bando padėti mums pamiršti bloguosius, tačiau žmonės tokie jau yra, niūrūs, kartais net apgailėtini padarai. Jie prisimena blogą ir nenori suprasti, jog žvalgydamiesi į liūdną praeitį esame joje įkalinti ir negalime judėti pirmyn, o prisimindami gerus, širdžiai malonius dalykus sparčiau judame į priekį. Žinau, pamiršti praeitį sunku, bet verta.
Gegužė. Metas, per kurį supratau ką reiškia chaosas, jo teigiamas ir neigiamas sąvybes. Jaučiausi užvaldyta pavasario, jaučiau kaip jis valdo mane, o ne aš jį. Gegužė turėjo ir labai gerą pusę. Pradėjau planuoti savo nuostabią vasarą. Aš ir geriausia draugė viena kitai išūžėme galvas. Planai nuostabus ir visi jie bus įgyvendinti. Rytoj pirmadienis, man nereikia į mokyklą, todėl tiesiog ramiai ir jaukiai leisiu laiką. Paskutinė savaitė mokykloje. Ak kaaaaaaaaip gerai.. Po jos prasideda .. Tikras rojus žemėje.. Laukia tobulas gyvenimas su brangiausiu žmogumi visą vasarą. Su žmogumi, su kuriuo keliaučiau į pasaulio kraštą ir be kurio negalėčiau gyventi.
Laukiu nesulaukiu atostogų.

xoxo, G.